czwartek, 19 lutego 2015

Jak to wygląda czasowo?

Jako, że mój room otwarty jest od dzisiaj rozpiszę jak to wszystko wyglądało czasowo od wysłania ankiety zgłoszeniowej, aż  do otwarcia roomu.
Zdaję sobie sprawę, że mogłam zrobić to szybciej, niestety rzeczy takie jak referencje czy formularz medyczny, nie zależą w 100% odemnie. Gdyby jednak to całkowicie zależało odemnie zmieściła bym się w 2 tygodniach na spokojnie.

29.01 - wypełnienie formularza zgłoszeniowego, wypełnienie ankiety zgłoszeniowej
30.01- podpisanie umowy z GAWO,dostęp do au pair roomu, wypełnianie roomu
2.02- drukowanie wszystkich dokumentów, 1.referencja, podpisanie umowy z APC
5.02- wizyta u lekarza
tutaj w międzyczasie od 5.02-12.02 - była jeszcze druga referencja, referencja charakteru, odesłanie wszystkich dokumentów pocztą zwykłą, dosłanie skanów paszportu, prawa jazdy, dowodu, zaświadczenia o niekaralności, międzynarodowego prawa jazdy, świadectwa szkoły itp.
12.02- interview 
17.02 -  przesłanie zdjęć z dziećmi itp.
18.02- sprawdzenie zdjęć przez panią z Gawo, potwierdzenie referencji, wysłanie aplikacji do APC,  wypełnienie testu osobowości
19.02 - potwierdzenie akceptacji profilu przez APC i oficjalnie otwarty room ;) 

Patrząc na to, wydaje się to dużo czasu..  jednak ja musiałam czekać na kilka rzeczy, na referencje, na interview, na zrobienie zdjęć z dziećmi zeszło mi 2 tygodnie (co nie było zależne odemnie). 

Pozostało czekać na pierwsze matche! Nie spodziewam się fajerwerków ponieważ wyjazd mam zaplanowany na wrzesień a takich rodzin chyba jeszcze za bardzo nie ma  .
 Wish me luck :) 

7 komentarzy:

  1. Patrząc na to jak to wygląda w APiA to można powiedzieć że u Ciebie poszło ekspresowo :) Trzymam kciuki za znalezienie PM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie w porównaniu do APIA to expresowo :D
    Mi też dzisiaj otwarli room więc życzę nam szczęscia! :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę Kejtusia ! Jesteś już blisko ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio...szybko poszło, porównując do APiA.
    Jakieś match'e już miałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee... licze ze to dlatego ze wyjazd planuje na wrzesien i jeszcze takich rodzin za bardzo nie ma.. ;//

      Usuń
  5. Przynajmniej masz już otwarty room, ja dalej czekam, dzisiaj mija dokładnie 14 dni od interview :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana przynajmniej jesteś już do przodu! :) Będę Cię obserwować :) Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń