niedziela, 1 lutego 2015

Second step.

Umowa wysłana, przelew z pierwszą ratą zrobiony.
W skrzynce odbiorczej 6 wiadomości... dokumenty APC, dokumenty IE, wybór agencji, filmik, zmiana maila, podsumowanie aplikacji. Nie powiem, przeraziłam się ja to wszystko zobaczyłam... ale wszystko da się zrobić. Jako, że w temacie au pair nie jestem od "wczoraj" od razu wiedziałam, że chcę się "dostać" do APC. Wszystkie dokumenty należy wydrukować i dać  do wypełnienia. Childcare references, medical report, character reference, agreement... Za to się jeszcze nie zabrałam,jutro idę wypisać pierwsze referencje z opieki nad dziećmi, muszę porobić zdjęcia na room i nagrać filmik.
Co do roomu, sporo wypełniania, wszystko po angielsku.. połowa za mną, jednak dosyć szybko to wszystko ogarnęłam.

Narazie to tyle ;)

8 komentarzy:

  1. nie rozumiem? wybor agencji? myslalam ze wybralas gawo, a po co zmiana maila? wytlumacz proszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wybrałam GAWO. ale gawo ma APC i IE. amerykanskie agencje z którymi współpracuje, i trzeba jedną z nich wybrać.
      a zmiana maila po to ze mam polską pocztę na wp , a nie zawsze maile z zagranicy dochodzą na polską skrzynkę także lepiej założyc maila na gmail abo yahoo :D :)

      Usuń
  2. Yaay to teraz trzymam kciuki i moze kiedys sie zobaczymy za oceanem!

    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzeniaaa w tych najgorszych częściach, czyli papierologii i filmiku!:)


    Nati
    aupairnata.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń