czwartek, 27 sierpnia 2015

3 dni !!

Zostały 3 dni, wszystkie sprawy mam już załatwione, prezenty kupione i nawet jestem juuz praktycznie spakowana!
Moja walizka GŁÓWNA waży w tej chwili 9,5 kg zostało mi tylko dopakować kilka drobiazgów i prezenty. Więc w 23 kg na pewno się zmieszczę.

Korzystając z okazji chciałam pokazać Wam kilka ujęć mojego pre-departure project, z którego jestem naprawdę dumna.

Tym wpisem, kończę również przygodę z blogiem, który miał być tylko pomocą dla przyszłych au pair aby mogły/li zobaczyć jak to wszystko wygląda od tej strony papierkowej, krok po kroku.

Życzcie mi powodzenia. :)















3 komentarze:

  1. Nie będziesz pisać dalej? Czemu? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to nie dla mnie :) myśle nad założeniem czegos na wordpress'ie tylko i wyłacznie ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń