czwartek, 16 lipca 2015

TICKETS

Czekam na papiery wizowe, które zostały już wysłane z USA i są w drodze do mnie. Powinny być już jutro ewentualnie w poniedziałek :)

Tak sobie szperałam ostatnio na moim roomie i przypadkiem natrafiłam na BILET ;o . Kompletne zaskoczenie bo było to jakoś dwa dni po zmatch'owaniu się z rodziną. Zdziwiłam się tym bardziej że nie mam jeszcze wizy a bilet już zakupiony.

Wylot o godzinie 6:30 z Warszawy.

Gdyby ktoś leciał 31 sierpnia Warszawa- Bruksela- Nowy Jork, to bardzo proszę o wiadomość :)

Jakby ktoś jeszcze miał jakieś ważne informacje co do lotu, co do linii lotniczych (Brussels Airlines) to byłabym wdzięczna.

Btw. dostałam od hostki maila, w którym pokazała mi pierwszy uśmiech maleństwa... cudo!


2 komentarze:

  1. Nie mogę znaleźć informacji o PM? Skąd, ile dzieci ? :D

    Powodzenia z wizą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacji o PM nie będzie.. . Jeśli na miejscu okaże się wszystko w porządku to napewno jakieś informacje udostępnie. :)

      Usuń